La MISSIÓ de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) és contribuir a la prosperitat de Catalunya i del seu sector turístic, essent la seva veu a l’exterior, tot orientant-se a la captació i satisfacció d’un turisme de més valor afegit.
La VISIÓ de l’ACT és esdevenir el líder en màrqueting per al sector turístic català, els col·laboradors i els turistes, i un referent internacional.
Els VALORS corporatius són els següents:
. Innovació: ens convida a anar més enllà dels estàndards i qüestionar-nos els nostres processos i protocols marcats, aportant així noves solucions, i aconseguint ser un referent en el sector com a organisme dinàmic i amb visió de futur.
. Proactivitat: per tal de ser un equip altament competitiu hem de donar respostes de forma responsable i amb altes dosis d’iniciativa.
. Pensament positiu: i actitud positiva. Cal fer front a les dificultats convertint-les en reptes i en oportunitats per a créixer professionalment.
. Compromís: és un valor intrínsec que ens fa sentir la missió de l’Agència Catalana de Turisme com a pròpia i actuar en conseqüència.
. Visió global: anar més enllà de la nostra realitat més propera, tenint una perspectiva global de com nosaltres i els altres (socis i col·laboradors) podem contribuir a assolir els objectius del Pla de Màrqueting i tots junts fer de la nostra missió una realitat.
. Empatia: ens ajuda a relacionar-nos entre nosaltres i entendre el posicionament dels nostres companys, clients i sector, per tal d’actuar d’una forma més unida, trobar solucions i aconseguir els objectius comuns.