L’Agència Catalana de Turisme és present a més de 30 països d’arreu del món mitjançant la seva Xarxa d’Oficines. Totes les oficines de la xarxa presten serveis B2B (serveis al sector turístic català i als turoperadors del país que treballen amb Catalunya).
D’ençà l’obertura de les primeres oficines fora de Catalunya, l’any 1993, la presència de l’Agència Catalana de Turisme en els mercats emissors ha anat creixent en successives onades, d’acord amb criteris d’estratègia i oportunitat.
Les oficines de l’ACT són:
Europa: Benelux, Espanya i Portugal, Europa Central, França, Itàlia i Israel, Països Nòrdics, Regne Unit i Irlanda i Rússia i Països de l’Est
Àsia: Àsia-Pacífic i Xina
Amèrica: Nord-Amèrica, Sud-Amèrica
La missió d’aquestes oficines és donar a conèixer l’oferta turística catalana i posicionar la marca Catalunya actuant d’interlocutors en els mercats.
A més, copsen les tendències de la demanda de cada mercat per tenir els inputs necessaris a l’hora de definir estratègies de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme en els mercats emissors.
A través de les oficines, l’Agència Catalana de Turisme proporciona als professionals del sector la possibilitat de: